onsdag 26. mai 2010

Penge sug og sex weekend.

Ai ai ai. Hvor skal jeg begynne.
Først kan jeg vel avsløre at jeg har flyttet til Trondheim. There I've said it! Tjoohei.
Også kan jeg vel også si at jeg har vært på to "dater", noe som ikke resulterte i noe pulings... Men kunne sikkert ha fått meg hadde jeg bare kjørt på.. Men dette var jo skikkelige karer som jeg faktisk kjenner.
Noen tilbud har jeg fått. En som jeg har nevnt tidligere i bloggen som er 35år, ønsket å sponse meg, siden jeg er arbeidsledig fortiden, med å betale meg 500kr for et sug. Jeg måtte si at ideen tenner meg. Ikke at jeg trenger pengene sånn sett. MEN gud hvor skittent og tabu det er å få betalt for sånt. Jeg vil egentlig. Hadde nesten allerede bestemt meg for å suge han før han nevnte betaling. Noen av dere som ville hatt moralske kvaler med et sånt opplegg?

Også kommer den beste nyheten. Jeg har booket meg en sex-weekend! 5-6 juni er det full pulings. Can't even wait! Måtte ta meg en runde i dusjen i morrest, er så tent på å tenke på alt det skitne jeg skal få oppleve. Det er en jeg kjenner i gammelbyen (der jeg bodde før). Jeg skal tilbake dit for å ta eksamen, så blir der i en uke og to.
Vi har nå sendt masse skitne meldinger til hverandre i flere dager og jeg skal si jeg er super tent! Han har faktisk innrømmet at han vil gjerne at jeg skal finne g-punktet hans, noe som faktisk var super.. interessant! Har aldri prøvd det på en mann før, og vet ikke helt hva jeg føler om det, men skitt, som jeg sier; Alt må prøves.

Beste med hele opplegget er at det må holdes super hemmelig, da det er en bekjent som kjenner flere av mine venner, bla. min x ;-) Svært nåty av meg. Svært. Og alderen til vedkommende er også veldig. Veldig bra.

6 kommentarer:

  1. Velkommen til Trondheim da :) Håper byen og menneskene er alt du håper de skal være!

    SvarSlett
  2. Lasselus - fra Nakenprat26. mai 2010 kl. 22:54

    Først må jeg bare si at det er godt å høre fra deg igjen :)
    Synd at du flyttet til Trondheim :( Er så lang borte det... Er jo mye gøyere i Bergen ;)
    Betale for et sug for å støtte en bekjent hadde jeg mest sannsynlig IKKE hatt et problem med! så kjør på! Ekstra 500 i kassa og morro med på kjøpet ;)
    Det er alltid spennende å ha sex i skjul. Og spesiellt dersom det er en reell fare for at noen som ikke skal vite om det kan komme over det.
    Stå på, digger å lese bloggen din og gleder meg allerede til neste innlegg!

    SvarSlett
  3. Blir nok å suge folk for 500kr framover ;)

    SvarSlett
  4. Fiffig at du har flytta til Trondheim, da. Kanskje vi møtes snøvlende på byen en gang, da :P

    SvarSlett
  5. Ja, hvem vet ;) Blir nok byturer på meg framover vil jeg tro. Elsker livet <3

    SvarSlett
  6. Hei og velkommen til bartebyen. Hilsen "tronderrambo" fra Nakenprat :o)

    SvarSlett