tirsdag 4. mai 2010

Ny epoke

Hallo alle våryre, kåte, deilige, friske, og herlige personer der ute.

Jeg har fått fanmail i det siste, har ikke vært flink nok til å sjekke profilen min på nakenprat!
Takk til alle dere, varmer både hjerte og mus!

Jeg har dessverre oppdatert litt sjeldent i det siste, det er jo litt grunnet flytting i fra samboer og andre ting jeg har hatt i hode, og mindre i musa.

Men jeg flytter også by! Langt av gårde, ca 90mil, og havner i en storby!
Kan tenke meg at det blir nok av muligheter der.
Jeg har tenkt litt over hva jeg ønsker meg nå framover, jeg ønsker meg faktisk en eller to faste sexpartnere, en dame i ny og ne og ikke noe forhold. Kanskje sexen kan inkludere en kosevenn, for ensomme stunder, men ingen forpliktelser.

Burde vel være mulig å få til, for noen som dagdrømmer sånn som meg?

har lagt ut en ny poll ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar