torsdag 18. februar 2010

Alle har en favoritt... sant?



Hvordan mus liker du?

10 kommentarer:

  1. Må bare spørre hvilken DU bar

    SvarSlett
  2. nr. 21 ;)

    hva slags liker du best da?;)

    og hvilken er mest lik din?;p

    SvarSlett
  3. Mye snadder her da. Hehe. Men 13 og 20 var kanskje de deiligste. Men jeg må neste spørre, som de to andre: hva likner din mest på?

    SvarSlett
  4. Vel. Fant ikke noe som var en god match, men må vel være en blanding mellom 3 og 21 ;)

    SvarSlett
  5. nice. skulle likt å tatt den nærmere i betrakning ;)

    SvarSlett
  6. åssen frisyre foretrekker du på jente- og guttekjønnene, da? ;)

    SvarSlett
  7. Mest mulig bar på jenter, trenger ikke å være helt glatt, men stripe eller noe sånt er jo pent. Er det jeg kjører selv for det meste. Mannfolk? vel... Så lenge jeg ike får hår i kjæften når jeg suger så går alt greit. Eneste er at det blir ikke nå "tea-bagging" om ikke ballene er helt glatte.

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  9. Personlig er jeg usikker. Synes hårete jenter kan være utrolig sexy, men liker kanskje glatt best om jeg skal slikke (og det gjør jeg jo, så ofte jeg for lov :P)
    Hvordan ser din drømmekuk ut, forresten?

    SvarSlett