tirsdag 23. februar 2010

Litt random tanker...

Det har kommet til min oppmerksomhet at sultne menn er et veldig vanlig problem. Som oftest når jeg er på fest, finner jeg noen likesinnede, sultne klare mennesker. Men som regel er er det motsatte kjønn. De sliter med å få dama i gang. Blir avvist hele veien. Herregud, jeg skjønner de så jævlig godt. Det verste er å bli avvist. i senga. herregud så vondt det gjør, gang på gang. Tilslutt må mann bare innse det; Har man stor appetitt og det er tomt i skapet hjemme må man ut å få seg noe mat. For å si det på den måten.

Noen som vet noe om WAM? (wet and messy fetish) Det er ikke snakk om urin eller damesprut men "food play", såkalt "sploshing"...? Om noen vet noe må de gjerne fortelle. Synes det høres litt kult og kinky ut.

Forresten gutter, vil dere overtale dama til å svelge kan dere friste med et glass musserende vin eller champagne etterpå. Det vil hjelpe på å få skylt ned "konsistensen". Brus med kullsyre gjør samme nytten.
Derfor har jeg alltid med meg ei flaske Farris med til elskeren, for der vet jeg det blir "sæd over hele meg".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar