onsdag 17. februar 2010

Firkant og jentekos

Jeg er flink. Jeg har fått i meg "vitaminene" mine. Oh Yeah.  Jeg sugde kuk. Og fikk deilig sæd i meg. Smakte helt fortreffelig. Gjorde meg glad. Men utover det fikk jeg meg ikke i dag, så er litt..skuffet?  sukk. Hvorfor finnes det menn i denne verdenen som ikke klarer å forstå at sex er noe man kan ha uansett hvordan form man er i, uansett humør eller tilstand og tidsramme. Jeg har gått rundt å vært mildt sagt fuktig i flere dager. Blir ikke mettet! Frustrerende.

Men over til noe deiligere. Sex. Med flere.
Jeg nevnte at jeg hadde en firkant for litt siden. Jeg hadde bursdag, og følte jeg hadde "lov" til å feire. Jeg var på hotell den helgen i forbindelse med jobb, og en kvinnelig kollega introduserte meg til "Kari" en venninne av henne som bodde i byen. Kollegaen min var trøtt og orket ikke være med  på byen, så jeg og Kari bestemme oss for å dra bare oss to. Heldig for meg så var hun akkurat min type. Deilig dame, rødhåret, fantastisk smil, deilige pupper, større enn mine og en herlig figur. Vi dro ut festet og danset og hadde det gøy. På slutten av kvelden hadde vi to gutter ved boret som vi nådelunde holdt en samtale gående med. Jeg var langt i fra interessert og det var ikke Kari heller. Men. Jeg fikk et anfall. Når lysene ble slått på på utestedet, spurte jeg nonchalant om de begge var interessert å bli med meg til hotellet. Kari lyste opp og sa hun også så klart ville  være med. Begge guttene var voldsomt skeptisk til å ha med hverandre. Men. Lang historie kort, de ble med. Og så var vi fire.



Sex'n var elendig. Alle var fulle. Vi byttet partner bare en gang og det hele var egentlig triste greier. I det miste klarte jeg å grise til sengetøyet skikkelig ille. Gutta var middels utstyrte og hadde sikkert kunne gjort større inntrykk, hadde det ikke vært for at de ikke var komfortable med å ha hverandre der og alkoholen hjalp ikke særlig heller. Jeg og Kari heiv de på dør etterhvert... Det var veldig skuffende.
Men så hadde jeg jo Kari for meg selv. Vi var forsatt lekne begge to, så vi fortsatte bare vi to. Før vi begynte så slo jeg å webcam for elskeren min, så han kunne se på oss. Vi lå der nakne og tok på hverandre, hun kunne ikke forstå hvordan jeg klare å være så våt, så hun måtte jo kjenne etter. Så måtte jeg kjenne på hun, lenge siden jeg har tatt på fitte. Fitta hennes var kjempefin! Jeg synes ikke fitter er fine, men hennes var av det pene slaget. Hun slikket og sugde på brystvortene mine, og jeg klemte på de fantastiske puppene hennes. Slikte henne oppover nakken. Vi flirte og lo. Det hele ble bare en stor flørt og det var lite real action iforhold til tilfredsstille hverandre, men vi hadde det veldig deilig i lag.

9 kommentarer:

  1. dere skulle løst problemet med å ha sex på hver deres rom, da :-) et par på badet og et på rommet. Men kanskje hele poenget var å se på andre ha sex og bytte partner osv?
    Uansett, så funker det vel dårlig med flere i senga om man er full og ikke kjenner hverandre.

    SvarSlett
  2. Jepp. Det har jeg nå erfart. Neste gang skal ting planlegges litt bedre :) og jeg har lyst å være eneste jente, for å være midtpunkt ;)

    SvarSlett
  3. Visste samboeren din at du hadde pult to gutter like før du kom på cam sammen med «Kari»? Får du i så fall lov? Hvis nei....utrolig opphissende! ;)

    SvarSlett
  4. Samboer vet ingenting, men elsker vet derimot kun om Kari, ikke noenting om de to ekstra gutta ;-) Digg å være slem vettu.

    SvarSlett
  5. Så du har samboer, elsker, jenteelsker og får litt ramdom knull i ny og ne?
    Damn girl! Du får virkelig ikke nok, du? ;)

    SvarSlett
  6. Hehe. Ballongen, du får meg til å høres så skitten ut. Jeg liker det ;-)
    Men jeg har ingen fast jenteelsker da, så det går vel under random fuckarounds :)

    SvarSlett
  7. om du er skitten eller ei, får andre vurdere. men en umettelig sexhunger, virker det uansett som om du har ;)
    deilig å lese bloggen din hvertfall. får fantasien til å løpe løpsk, gir meg vann i munnen og hardhet.. tihi

    SvarSlett
  8. Så såvidt din samboer vet så har du ikke sex med andre gutter enn ham? Jeg liker det ;-)

    SvarSlett
  9. ... Noe sånt ja. ;-) Regelen er vel "no questions asked". Jeg sier ikke noe, han spør heller ikke.

    SvarSlett