onsdag 17. februar 2010

Da jeg var 16...

Jeg har vært med på et par syke ting. Altså. For meg er det sykt. Det kommer ann på hvor syk du er, om du synes det er sykt. Men.
Jeg hadde knapt blitt lovlig og hadde endelig skjønt greia med sex. Første som skjer er en hyttetur med meg og og daværende kjæresten og 3 kompiser. Ender opp dritafull og gir hele gjengen handjobs. Det skjedde for så vidt på flere anledninger med de samme gutta. Jeg måtte være drømmedama for gjengen der.

En annen ting jeg opplevde når jeg var bare 16år, var å bli fistet. Hvem ville ikke likt å fista ei 16år gammel jente? Herregud, bli kåt selv av å tenke på det. Jeg og kjæresten jobba i 2 uker og litt med å få det til, og husker godt den gangen han fikk hele hånda inne. Jeg fikk den mega orgasmen, og på det tidspunktet hadde jeg ikke opplevd så mange orgasmer, så husker egentlig det som min første minneverdige.

Tok ikke lange tiden før jeg opplevde min første trekant heller.
Dette var med kjæresten og hans 10 år eldre bror. Vi hadde vært på fest. Tidlig morgen etter, i bakrus, begynner broren å tafse på meg. Jeg ligger å "sover" og venter i spenning på hva skitne ting han skal gjøre med meg. Jeg kjenner han tar hånda nedi i trusa på meg, og lar fingrene gli i mellom leppene mine, jeg er våt. Han dypper fingrene i fitta mi, for så å fortsette, til min store overraskelse, bakover. Jeg hadde allerede hatt analsex et par ganger før, men det visste ikke han. Tenkte jo mitt når denne kåtsekken skal putte fingrene sine opp i analen til en 16år gammel jente uten å vite om hun i det hele tatt liker sånt. Men, jeg trenger vel ikke si noe annet at jeg likte rettingen det så ut som dette gikk i. Han bruker fittesaften min som glidemiddel og lar en finger gli inn i anus på meg, jeg synes det er helt fantastisk så nå må jeg bare stønne. Tenk. Her ligger jeg med en bror på ene siden og en på den andre siden. Kjæresten min merket plutselig at jeg stønnet og finner fort ut hva som er på gang. Hva gjør han? Jo han begynner på puppene mine. Jeg blir bare kåtere og kåtere, nå er det hender på hele kroppen min, jeg vet ikke hvem som tar på meg hvor, men så kjenner jeg at jeg blir trengt inn bakfra, kjenner nytelsen brer seg, og før jeg veit ordet av det blir jeg penetrert i fitta. Nå er jeg plutselig i en sandwich og jeg husker ærlig talt lite av resten. Det var ren ekstase, jeg kom og jeg kom, og jeg kom. Jeg var helt utslitt i løpet av få minutter, men de fortsatte. Ødla meg helt. Og jeg hadde det helt topp.

Ja det var flott å være 16år og skampult.

3 kommentarer:

  1. Åssen liker du analsex, da? foretrekker du å gi eller ta imot? :P

    SvarSlett
  2. Har aldri gitt! Digger å ta i mot, men begynner å bli en stund siden sist. Er vel en vanesak, var mer hekta på det før... savner det litt. Men jeg har jo Anal-kulene mine og pluggen ;-)

    SvarSlett
  3. Hvordan hadde du stilt deg til å skulle gi, da? Enten med fingre, plug, kuler, strapon eller whatnot? Både gutter og jenter? Er det noe som kunne tent deg?
    Du får vel spørre samboeren om han kan gi deg litt, da? ;) Og bruker du kulene og pluggen noe særlig?

    SvarSlett