tirsdag 9. februar 2010

Klaging -Hvor er Elskeren min

Jeg trenger sex. Samboer har vært flink fram til nå. Ble skuffet i går natt... og trodde det lå inn noe for i dag morrest. Den gang ei. Noen ganger oppfører han seg som en Evnukk eller Aseksuell.

Jeg savner elskeren min. Jeg dummet meg ut og ble forelsket. Dessuten ble sexen ikke særlig frampregende i det forholdet heller. Det dabbet av. Jeg maste. En elsker som mente jeg maste om sex. Jeg er forvirret.

Jeg vil på et høyfjellshotell. Og ha Sex. Hele tiden. Eller bare hotell generelt. Jeg har gode erfaringer fra hotell.

Opplevde min første 4-kant og et veldig bra one-nightstand mini maraton. Nylig. Lenge siden noen har tilfredsstilt meg i over 6 timer, 6 runder, uendelig med orgasmer og det var som å ligge i vannseng tilslutt, da jeg var så overkåt at det bare rant av meg der jeg lå i mellom omgangene. Vått vått vått.

Jeg spruter. I'm fun.

4 kommentarer:

  1. det skulle vert flere som deg;)

    SvarSlett
  2. Vet egentlig kjæresten din at du har en elsker?

    SvarSlett
  3. merker at jeg er nysgjerrig på å få vite mer om denne 4-kanten, jeg. hva skjedde, hva gjorde dere osv? tihi
    men 6 timer, da? du må jo ha vært rimelig sår etterpå?

    SvarSlett
  4. Elsker er med delvis tillatelse på sett og vis.
    Kan skrive ett innlegg ang. 4kanten snart :)

    Og nja. Nei jeg blir ikke sår. Ikke etter de 6 timene, jeg var dassvåt, så alt var bare deilig og vått :D

    SvarSlett