torsdag 11. februar 2010

Er så klar!

Jeg er glad for å se at dere gutter(jenter?) liker bloggen min! Jeg elsker å prate om sex, men er ikke alle mennesker som tåler å høre det jeg kjenner på kroppen.
Ønsker gjerne kontakt om noen føler de har noe spesielt å tilby ;-)

I går var jeg heldig. Samboer stilte opp og tok meg på eneste overflaten som egnet seg i det romme vi var, som da ble spisebordet. Vi skal ha svigers på middag til helgen. Tenkte faktisk på det mens jeg lå der. Han kan mine knapper, så jeg kom ca 3 ganger på de 7 minuttene vi holdt på, så ble vi akkurat ferdige til "Big bang" på TVnorge. Han kom inni meg så jeg ble sittende på ei avis på spisebordet første halvdel av episoden. I didn't mind.

Har vært på forelesning i dag. Hele kroppen min verket etter sex, jeg måtte forandre stilling i stolen ca 100 ganger, og tenkte tanken på å ta med en "do-pause"...
Men. og dette er et stort MEN. Jeg kan ikke tilfredsstille meg selv. Jeg har fått det til. Men kan telle antall ganger på en hånd.
Det som dessverre skjer er at jeg må ha Mann. Eller dame. Jeg må bare være med noen. Tar jeg på meg selv er det som å slå av en bryter. Jeg gjør det gjerne for noen. Men får ingen glede av det selv, alene.

Damer er lov også vettu, deilige fine mye damer, og pupper! TITTS!
Selv om jeg foretrekker en deilig hard ståkuk over hvilken som helst dame. :)

8 kommentarer:

  1. Hei..
    Legg meg til på msn micro_246(a)hotmail . com
    Du vil ikke angre;)

    SvarSlett
  2. vist du vil prate sex er det bare legge til denne MSN adressen : sexlover32@live.no

    Ekte overkåt Nordlanding

    SvarSlett
  3. hva med å ta på deg selv, men en annen ser på da? slikt kan jo også være temmelig sexy, synes nå jeg. men kanskje du opplever også det som å slå av en bryter?

    SvarSlett
  4. Når noen andre er tilstede og ser på meg, er det en helt annen ting :D Da er det bare opphissende. Det er bare når jeg er alene det er kjipt.

    SvarSlett
  5. men du må ha vedkommende tilstede? webcam ville ikke fungert, selv om du vet at noen følger med? :)

    SvarSlett
  6. Må innrømme jeg har aldri vært noe fan av webcam. Så vet ikke hvor godt det funker i den forstand.

    SvarSlett
  7. kontakt meg på footloose@live.no kåt gutt fra oslo ;) eller hvis du vil ha lit het telesex 91189385 er kåt ;)

    SvarSlett
  8. Er det noen jenter som elsker å sexshatte på msn

    SvarSlett