fredag 12. februar 2010

Nye eventyr

Fint å få litt tilbakemeldinger! Deilig å få snakket ut om alle de skittne tankene mine. Merker at denne bloggen har bare fått meg til å tenke mer på sex. Ikke mye preventivt iallefall.

Hadde en runde i senga i går. Samboer denne gang. Jeg rei han. Jeg er ikke flink til å ri, velger jeg selv å tro. Men problemet er vel egentlig det at jeg ikke slapper av. Føler meg ikke komfortabel på toppen.
Jo jeg elsker det. Men jeg renner. Det blir så vått. Når jeg sitter på toppen kjenner jeg pikken dypt inni musa mi, treffer akkurat der, akkurat på den plassen som får meg til å renne. Og komme.
Og samboer er ikke fan av det! Han liker ikke at jeg renner.. og spruter.. og lager vanndammer i senga.  Men dòg, det er veldig upraktisk når man skal bare rulle seg av og sove etterpå. Og latexlakenet vi snakket om? det ble aldri handlet.

Jeg digger å bli tatt. Hardt. Bakfra. Forfra. På siden, Opp-ned, og alle andre mulige stillinger. Men jeg elsker å bli tatt! Er flink til å gi, men jeg er lagt for å brukes. Brukes mye og hardt.  Knull meg i fitta, knull meg i analen - knull meg i kjeften (ikke rett etterpå da ;-).

Yndlingsstillingen må være Doggi/katt. Men skal ikke kimse på 'forfra med beina i været' heller, gjerne en hånd rundt strupen. Oh yes we like it.

Hvordan stilling liker du?

3 kommentarer:

  1. Min favorittstilling er å bli ridd, selv om de fleste andre stillinger også er deilige. Uansett, så skjønner jeg ikke at kjæresten din ikke liker at du blir for våt. Det som er så deilig. Digger når kjæresten min blir så våt at saftene renner nedover kuken og pungen :-) Et eventuelt problem med våte flekker kan man jo uansett enkelt løse med å legge et håndkle under etterpå :-)

    Dessuten er det jo et tegn på at hun nyter. Og når hun nyter, så nyter jeg enda mere!

    SvarSlett
  2. Ja helt enig der. Jeg har det jo godt når jeg renner! Eneste problemet er for så vidt det at det blir lite friksjon tilslutt, det går bra med meg men for han så blir det mindre følelse ut av knullingen.

    SvarSlett
  3. tja... når dama er kjempevåt, så kjenner jeg kanskje mindre, når jeg er dypt inne i henne. Men vi bruker å løse det problemet ved at jeg ikke støter dypt inne i henne, men heller gjør korte støt ytterst i fitta hennes (om du forstår :P)Da kjenner jeg masse og det er der hun har mest følelse, så sånt sett er det en vinn vinn situasjon :)

    SvarSlett