fredag 12. februar 2010

Tankerekke

Truseløs sex: Jeg digger å ha trusen på når vi puler. Det virker så impulsaktig. Som om man blir tatt, og man ikke har tid til å fjerne ting i veien. Eneste som teller er å få penetrasjon fortere enn faen. Få den inn, knulle, kjøre den inn så man kjenner det river.

Multiorgasmer: Jeg kommer. og kommer. og kommer. Jeg har nesten alltid serie-orgasmer. Tilslutt har jeg ikke telling, alt er bare bølger, vet ikke hvor den ene begynner, og hvor den andre slutter.

Min sprut: Jeg spruter. Men det er litt trixy. Det er det eneste du må jobbe for hos meg. Man må finne punktet. Stort sett renner jeg, alltid. Står stående jeg mens vi puler, vil det renne saft ned på innsiden av lårene mine, og det kan faktisk ende opp med at det blir vått på beina, en liten dam med fittesaft.

Kvelertak: En ting jeg digger, er å bli hold fast. Hender, armer, bein. En hånd rundt halsen. Kjenner pusten går fortere, selv om det er vanskeligere å puste. Bli fortalt skitne ting, om hvor slem jeg er, og hva straff jeg skal få.

Fantasi: Jeg vil bli voldtatt. Fremmende menn. Som gjør så de vil med meg. Gangbang og bukkake. Binder meg fast, tvinger meg til å suge pikk, de bruker gjenstander på meg og mater meg med knallhard pikk i alle hull, samtidig.

uff, nå kjente jeg at jeg ble våt her... Hva skal jeg gjøre nå da.

2 kommentarer:

  1. ift fantasien din, så må vel dogging være noe du kunne tenkt deg? :)
    eller... fantasier er vel kanskje bare noe man fantaserer om og ikke alltid noe man faktisk kunne tenkt seg, eller noe man har bestemt seg for å gjøre. eller noe. fantasier trenger vel ikke alltid være mer enn en fantasi :)

    SvarSlett
  2. Hei ;)

    Jeg er en gutt på 22, er blond med grei kropp og et pent utseende ;)
    Er vell igrunn litt nymfo selv, og hadde vært utroolig deilig å møtt en jente som kunne takle så mye sex som jeg har lysst på... (A)

    Ta kontakt hvis du er interesert! :D

    Msn: eddvart66@hotmail.no


    PS: slikker mus som en gud!!!

    SvarSlett