tirsdag 16. februar 2010

Girl on girl

Hei alle sammen. Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger! Setter virkelig pris på det.
Jeg hadde et innlegg på gang i går men ble faktisk.... avbrutt. Jeg er nemlig på besøk hos "elskeren" men det ser ikke ut som dette kommer til å gå rette veien i det store og det hele. Men Men. Har fått meg en omgang i går natt,  men stod faktisk over tilbudet om å få noe i dusjen denne morgenen! Hva skjer liksom?

En av mine lesere spurte meg et spørsmål om hva jeg synes om jenter. Og her kommer svaret:

Jeg digger jenter.  Jeg kan godt snu meg etter ei dame på gata jeg. Damer er deilige og mye, og jeg elsker pupper.Jeg elsker mine pupper, men en annen dame sine pupper kommer som en god nummer to.
Har hatt noen deilige saftige opplevelser med damer. Jeg vet ikke, kanskje jeg er bi?? Eller så er jeg bare jævlig glad i sex og er frisinnet nok til å ta det fra der jeg kan. Trenger ikke putte det i bås akkurat.

Jeg har to historier jeg vil dele, den første får dere nå, den neste i morgen ;-)



Jeg var på et utested en lørdagskveld. Og dette var når jeg bare knapt var 18år. Ung og uvitende, men sulten og klar for det meste. Jeg møtte på ei venninne som jeg alltid har hatt litt sansen for, hun er deilig. Jeg liker henne veldig godt. Fysisk. Slank og fin, perfekt liten rund rumpe, to faste fine pupper som strutter aldri så lite. Naturlig blond. Herlig smil. Deilig munn. og det var akkurat denne munnen jeg skulle få gleden av å oppleve. Ikke på min munn, men på mine lepper ;) Traff henne på jente-doen den kvelden og det første hun gjør er å dra meg inn i en bås, låser døren og hiver seg over meg. Jeg fatter ikke hva som skjer, men først er hun på puppene mine, jeg stønner, jeg liker det. Så tar hun hånden sin opp-under skjørtet mitt og glir fingrene sine forbi stringen min og inn i musa mi.  Jeg flirer. Dette er digg. Men akk, hun var ikke fornøyd.
Hun drar ned skjørte mitt og trusen med, og begynner å slikke meg! Jeg står på sjelkvende bein og nyter det til det fulle, mens hun sitter på dolokket og prøver å stønne mens hun lar tungen gli over fitta mi. Jeg var super fasinert og ikke i det hele tatt bevist på omgivelsene mine, for når jeg kjente orgasmen bygge seg opp ble jeg bare mer og mer høylytt og når jeg kom, er jeg sikker på at alle jentene på doen og tilogmed de på guttedassen som lå på siden kunne høre det.
Utrolig digg minne. Jeg elsket det.


Flere som har spørsmål og ønsker hva jeg skal skrive om, så er det bare å spørre enten her eller via nakenprat :)

5 kommentarer:

  1. var dette din første opplevelse med jenter, da? og har det blitt mange siden?
    og hva synes du om bigutter, forresten? :P

    SvarSlett
  2. Dette var det første av sånt kaliber, og er vel den hendelsen jeg husker best. Har rotet og tafset et del med jenter, men sjeldent det ender med noe heftig og med berøring av fitter.

    Bigutter er flott. Som regel er det da ikke noe problem med å få "lov" til å ha flere menn med på leken. Så lenge jeg får mitt, så kan jeg dele. Har alltids syntes at det er litt opphissende når mannfolk kliner og tar på hverandre, så lenge jeg får fokus etterhvert. Skulle gjerne vært med på å sett en gutt suge kuk. Det vil jeg se. Irl.

    SvarSlett
  3. Hehe.
    Trekant med to gutter og ei jente er en av mine store fantasier. Elsker å suge kuk!
    Skulle gjerne blitt tatt bak, mens jeg slikka jenta i trekanten :-D

    SvarSlett
  4. Tihi. Så du liker slikt, ja? Har bare hatt sex med gutter og jenter hver for seg. Skulle mer enn gjerne vært med på trekant!
    Kunne sånt sett tenkt med å være med på trekant med bare gutter og væt midtpunkt. Liker av en eller annen grunn å bli litt brukt, når jeg har sex med gutter. Liker å ha litt mer kontroll, sammen med jenter :P

    SvarSlett