onsdag 10. februar 2010

Syke tanker

Nå er jeg våt. Dette er ikke noe for sarte sjeler.

Men en msn-venn og jeg har begynt å snakke om et opplegg.

Alkohol. Sovepiller. Han skal ta meg mens jeg er "ute". Gjerne først også. Men han skal få behandle meg som han vil. Er snakk om at han kanskje får med seg en kompis også. Jeg skal bindes fast. Brukes. Jeg vil. Er så kåt. Skal taes på tur, hardt, de skal få herje så de vil, hvor de vil. Så doper de meg, og fortsetter. Så våkner jeg ødelagt. Og utpult.

Under fortsetter noe av samtalen, men jeg vil stille med en advarsel/sensur - det gjelder. dyr.

Vi hadde også en samtale om dyresex. Ingen av oss misbruker dyr eller har planer om det. Men selve akten er jo triggende nok. Har fått vite hvordan man både for hester og hunder til å gå på damer. Fy faan verden er en fucked opp plass.

4 kommentarer:

  1. Man trenger noen som deg her i verden!

    SvarSlett
  2. Fy faen jeg blir så kåt av lese denne bloggen!
    Føler vi er like nastye!:D
    Hvor kommer du ifra?:)
    Gutt21 trondheim her;)

    SvarSlett
  3. Heheheh.. you know it :P Elina..

    SvarSlett
  4. Deilig fantasi du har om å bli tatt av flere karer når du er ruset helt hinsides... Ble kåt av tanken!

    SvarSlett