søndag 14. februar 2010

I wish...

"Lek med den følsome fitta mi da"  sier jeg flørtende. "Jeg er så sinnsykt våt nå, bare kjenn etter!"
Han stryker hånden sin lett ned mot kjønnet mitt, glir hånden under bomulls trusa mi, titter opp på meg og stopper. Jeg sukker klagende, snart klarer jeg ikke vente lenger! Han hører sukket mitt, og plutselig som om det var klarsignalet, kjører han tre fingre hard inn i meg, uten forvarsel. Jeg biter meg i leppa og klarer ikke holde tilbake gispet mitt. "åh herregud.." mumler jeg igjennom sammenbitte tenner. Han ser djevelsk på meg og smiler.
Jeg vil ikke smile tilbake. "Skal jeg stoppe?" spør han uten å mene noe med det. Han hører ikke etter, og fortsetter å kjøre fingrene sine hardt inn og ut av fitta mi, nå tror jeg det er fire fingre, det kjennes stramt ut. Jeg hører lydene av den våte musa mi som bare renner mer og mer. Jeg lukker øynene og spenner ryggen, prøver å ikke hyle for hvert støt han gjør. "Dæven så du renner da dame" sier han opphisset. Jeg klarer ikke mer. "Gi meg... pikk" presser jeg fram imellom stønnene. "Å nei du," flirer han. "ikke enda.. jeg vil smake på deg først!"
Han setter seg opp i senga, men stopper opp- "Nei vent... du skal smake meg først" gliser han. " Sug meg" kommanderer han. Han tar hånden ned i bokseren og henter fram en knallhard pikk. Av den typen som ser  spiselig ut, utrolig deilig pikk, glinsende og hard som stein.
Jeg stiller meg opp på alle fire og lar han skyve ereksjonen sin ned i kjeften på meg. Den kommer djupt og jeg sliter med å holde meg Jeg tar tak i skaftet og lukker leppene rundt pikken og drar den ut samtidig så jeg bruker tunga. Og inn igjen, slikke slikke, suge suge, fukte den med spytt, drar den ut og inn en gang raskt mens jeg sirkler tunga oppover skaftet. Det er min signatur-bevegelse. Han nyter det. Han stønner dypt men stille. Jeg skotter opp på han og han ser ned på meg, "Ta meg?" spør jeg pent.

1 kommentar:

  1. hærlig...kuken min vart stiv no,å må ronkes. Hilsen Helge (bebbisa på Nakenprat)

    SvarSlett